>BAHAR MEVSİMİ İLE İLGİLİ LABİRENT OYUNLARI

>

                                                                              Kaynak

Bu oyunda en fazla çiçeği toplamaya çalışarak labirentten çıkmaya çalışıyoruz. Resimdeki karakter annesine götürecekmiş çünkü…🙂
Her yaşa uygun zorluk derecesine göre labirent oyunları ekledim. Bazı çocuklar bu tür oyunları gerçekten çok seviyor. Özellikle çocuklarla bir yere gittiğimiz zaman onların canı sıkılmasın diye önlerine bu tür oyunlar koyabiliriz. Bazen havaalanında görüyorum. Uçağı beklemekten sıkılan çocuklar ellerinde kalemler bu tür oyunlarla vakit geçiriyorlar. Hiç fena fikir değil doğrusu…🙂
 Konumuz bahar… İçimiz açılsın biraz.🙂 İlgilenenler oyunların çıktılarını alabilir. Annelere ve öğretmenlere duyrulur. 
Cici kalın…🙂

1 Comment »

  1. 1

    >Ben bu labirent oyunlarını çok seviyorum :)Teşekkür ederim Neziheciğim ve iyi haftalar diliyorum🙂


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

