>AMPULDEN BAHÇE KUŞLARI :)

>

Var mı böyle bir güzellik?🙂 Rengarenk birbirinden tatlı bu kuşlar ampul kullanılarak yapılıyor. Renkli kağıtlar tutkalla küçük parçalar halinde ampullerin üzerine yapıştırılıyor.Gagalarımız oyun hamuru ve kanatlarımızda renkli tüyler…🙂 Lafla olmaz bana resim lazım diyorsanız, hem yapılışını göreyim hem de bu kuşları tek tek inceleyeyim diyorsanız buraya tıklayabilirsiniz efendim.🙂 Yapanlar yapmış, çokta güzel olmuş bize ellerinize sağlık demek düşer. Bahçe, sınıf yada çocuk odaları dizaynı için güzel bir aksesuarda olabilir. 
 Ağzında zeytin dalı aman pekte havalı bu kuşta benim favorim… :) 
Cici kalın…🙂
Not: Tutkalla kağıt yapıştırma yada yapıştırılan kağıtları boyama konusunda tekniği anlamak açısından başka bir çalışmada burada var. Arzu edenler inceleyebilir.🙂

5 Comments »

  1. 1

    >bu kuşları çok sevdim….ilk baktıgımda dedim ki..cam ambül,kırık,çocuk acı..vb..:) ama sonra sağlam bir koli bantlarıyla ve de eldiven ile yapılabilecek bir çalışma en kısa zamanda denemek istiyorum teşekkürler öğretmenim bu fikirler içiin….

  2. 2

    >Öğretmenlerimiz gerekli önlemleri alırlar tabii. Beğenmene sevindim.🙂

  3. 3
    betül Says:

    >cok güzeller paylasim icin nasil tesekkür etsem evde bir dolu renkli ampülüm var ne icin alindi bile mechul olan hakikaten neden almisim ben onlari:)) agacimi böyle süslemeyi isterdim…önce tüy bulmali…dur ben bir bakiyim neleim var nelerim yok:))) sevgiler

  4. 4

    >Harika bir etkınlık daha… bravo yapanlara..Ama en buyuk bravo bızımle blusturana…

  5. 5

    >Merhaba Betül, ne güzel elinin altında renkli ampullerin varmış.🙂 Bu etkinlik onları değerlendirmen için güzel bir fırsat. İnşallah yaparsın bloğunada koyarsın. Bizde senin cici kuşlarınla tanışma imkanı buluruz. :)Canım arkadaşım, çok teşekkür ederim. Bir bravoda yorumlarıyla destek olan can dostlara…🙂


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

