>ÇOCUKLAR İÇİN PİKNİK ÇANTASI (AÇILANCA PİKNİK ÖRTÜSÜ OLUYOR ) :)

>

İşte bahsettiğimiz cici çantamızın kapalı hali.🙂 Çocuklar çantalarına oyuncak yada gerçek piknik malzemelerini koyuyorlar.
Bu resimdede çantamızın açık halini görüyoruz.🙂
İstedikleri zamanda çantalarının katlanan kısımlarını açıp seriyor ve oyuncaklarını çıkarıp güzel bir piknik yapıyorlar. 
Bazen ablamlara bu tarz şeylerden bahsediyorum. İlk sordukları soru şu: 
 Nerede satılıyor?🙂
Satılmıyor ablacığım diyorum. Sen yapacaksın. Sonrasındada kocaman bir aaaaa geliyor. Oysa yapılmayacak gibi değil. Bakın burada aşama aşama yapılışı anlatılıyor.
Sizin yaptığınız hazır alınan şey gibi olur mu hiç… Ben çocukların kesinlikle bunun farkında olduğunu düşünüyorum. “Bunu bana annem yaptıııııııı” diyerek gururlanmalarıda bundan. Hem hazır alınan şey gibi iki günde eskimez emekle yapılan. Bir ömür saklanır hatıra olur torunlara kalır.
Bir deneyin derim. Hazır havalar güzelleşmiş piknik mevsimi başlamışken…
Cici kalın…🙂

Bir Cevap Yazın

