>MANDAL SÜSLEME VE ÖRNEKLERİ

>

Tahta mandalları istediğimiz renge boyuyoruz. Renkli yada desenli fon kartonlarından keserek yaptığımız çiçekleri mandalların üzerine, renkli düğmeleride çiçeklerimizin üzerine yapıştırıyoruz. Boyanan mandallar ıslak çamaşırlara renk vermezse anneler için güzel bir hediye olabilir.🙂

Ben bu çiçeklerden çok hoşlanmadım, bana daha orjinal çalışmalar lazım diyorsanız işte size bir kaç öneri…

Elimizde çok tatlı yengeçlerimiz var.🙂
Renkli renkli yunuslarımız var.
Gök yüzünden düşmüş yıldızlarımızda var.😉
Daha fazlası için burada farklı çalışmalarımızda var.
Varda var…🙂
Cici kalın…🙂

2 Comments »

  1. 1
    hobibox Says:

    >Selamlar canım,Daha önce "hobicell" adıyla yayın yapmakta iken, google ın sorunları yüzünden adres değişikliği yapmak zorunda kaldım. Yeni adresim şu anda size yazdığım isimledir. Beni buradan takip ederseniz çok sevinirim. Sevgiyle sağlıcakla kalınız.http://hobibox.blogspot.com/Hobibox-Afet Ergü

  2. 2

    >Tesekkur ederim.🙂


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

