>EL BASKISI İLE KIZILDERİLİ ÇOCUK

>

Şimdiye kadar el baskısı ile ilgili yayınladığım çalışmaların çoğu hayvanlar ile ilgiliydi. Yanılmıyorsam ilk defa el baskısı ile bir insan çalışması yayınlıyorum.🙂 Nereden akıllarına geliyor bilemiyorum ama sevdim ben bu kızılderiliyi. Yapılışını öğretmenlerimiz tahmin ediyordur ama ben evde çocuğu ile uygulamak isteyen anne-babalar için tekrar anlatacağım.
Resimlerdede görüldüğü gibi çocuklarımızın ellerini ten rengi gibi açık bir renk ile boyuyoruz (Baş parmak hariç) ve ellerinin baskını alıyoruz. Daha sonra çocuklar parmak kısımlarını istedikleri renklere göre boyuyorlar. En sonunda da kızılderili çocuğumuzun kaşını gözünü çiziyorlar. İşte bu kadar.🙂
Eğer bu konu çocuklarınızın hoşuna gittiyse buradaki adreste kızılderili çocuklarla ilgili duygu ifadeleri (üzgün, kızgın, mutlu…vs), parmak kukla ve boyama sayfaları gibi, konu ile ilgili tamamlayıcı çalışmalar var. İlgilenenler ziyaret edebilirler.
Cici kalın…🙂

Bir Cevap Yazın

