>KURBAN BAYRAMI ETKİNLİĞİ 6 – BONİBON SÜPRİZLİ KUZULU KART

>

Bu kartı yeğenim için hazırladım. Beyaz fon kartonunu a4 boyutunda keserek ikiye katladım. Ardından buraya bakarak bir kuzu resmi çizdim ve etrafından kestim. Kuzulu kısmı pastel boya ile boyadım ve arka kalan kısımla zımbaladım. En son zımbayı koymadan öncede içine biraz bonibon koydum ve kapattım.🙂

Kartın sadece ön tarafında kuzu resmi var. Arkası resimde gördüğünüz gibi boş. Yaptığım zımbalama işlemide burada daha ayrıntılı görünüyor. Ayrıca kartın üzerine çocukların nereyi keseceklerini gösteren makas işareti ve noktalarda çizdim. Belirlenen yerden kart kesiliyor ve bonibonlar afiyetle yeniyor.🙂

Ama yeğenim bayrama kadar beklemek zorunda. O kadar sabırsızki bonibonlardan önce başımın etini yiyecek sanırım.🙂

Hayırlı bayramlar diliyorum…

Cici kalın…🙂

7 Comments »

  1. 1
    sıdıka Says:

    >Arkadaşım çok beğendim ben de binadaki çocuklara dağıtmak için bir şeyler düşünüyordum bu iyi oldu… Sıdıka

  2. 2
    Arabell Says:

    >Tüm samimiyetimle yazıyorum ki bu bugüne kadar beğendiğim en güzel paylaşımınız🙂 Başka yaratıcı fikirleriniz var ise onları da bir defa hatırlatırsanız görmek isterim eminim onlar da harikadır.. Hatırlıyormusunuz bizim elden ne eksiğimiz var diye yazmıştım bir zamanlar, eksiğimiz yok da fazlamız var ama kendimize mi güvenmiyoruz nedir El yapar biz bakarız.. Al işte çok basit ama hepsinden güzel!.. AFERİM.. 10 numara.. ((-_-))

  3. 3

    >Ne guzel olmus ellerinize saglik..Uzun zamandir ziyaret edemiyordum blogunuz yine bomba gibi :)Iyi bayramlar diliyorum…

  4. 4

    >Sıdıkacığım, çocukların mutluluğunda payım olacak sayende. Teşekkür ederim. Sevgili Arabell, bende tüm samimiyetimle teşekkür ediyorum.🙂 Sitede başka çalışmalarımda var. Ama oğlum doğduktan ve mesleğime ara verdikten sonra paylaşımlarım biraz azaldı. Ama madem 10 puan aldım. İnşallah bundan sonra daha çok vakit ayıracağım. Sevgiler.🙂 Sevgili Meral, seni görmek ne güzel. :)Ben Türkiyeye geldim sende Amerika kıtasına gittin. Oldu mu şimdi bu🙂 Sanada hayırlı bayramlar diliyorum.

  5. 5

    >:) Benden de 100 puan :)Harika fikirlere ve paylasımlara devam canım arkadasım🙂

  6. 6
    Arabell Says:

    >Teşekkür ederim Cancazım sayenizde, fikir sahibi sizdiniz…. Zuzu da sizin blogdan seçildi zaten.. Ben sadece çeşit olsun diye bunu seçtim.. Kenarlarını yapıştırıcı ile yapıştırıp bir gece bekledim umarım zararlı bir şey olmamıştır sürdüğüm yapıştırıcı kokusuzdu da.. Bir de rafyayı çektiklerinde şekerliğin ağzı açıldı hemen bonibonları götürdüler hehe.. çocuklar çok şekerlerdi gerçekten çok sevdiler, aklınıza sağlık.. iyi geceler ((^_^))

  7. 7

    >Şenaycığım maşallah çok cömertsin.😀 İyki varsın!Sevgili Arabell, hepimiz bir yerlerden fikir edinip hazırlıyoruz etkinlikleri. Herkes kendi yorumu ile de zenginleştiriyor. Bu rafya meselesini çok tuttum ben. Yeğen makasla kesince benim zuzu mefta oldu!😀 Rafyalasaydım sizin gbi belki zuzuyu kurtarabilirdik.🙂 Bende bu fikir için teşekkür ediyorum. Kocaman sevgiler!


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

