>SEÇMECE SINIF SÜSLERİ :)

>

 Sınıf süsü diye başlık attım ama özel günlerde çocuklarımızın odalarına bile yapılabilir bu kapı süsünden. Yeşil naylon bildiğimiz çöp poşeti. Biraz büzüştürüp yapıştırıyoruz kapının kenarlarına. Üstünede fon kartonunda hazırladığımız çiçek gibi süsleri asıyoruz. Cumhuriyet bayramında beyaz poşetin üstüne kırmızı bayraklar, kurban bayramında yeşil poşetin üstüne şirin kuzular çok güzel bir kapı süsü olabilirdi mesela.🙂
Bu çalışmada da sınıfın tavanına asılan ağı çok beğendim. Gördüğünüz gibi içinde çocukların yaptığı deniz canlıları var. Kalıplarına buradan ulaşabilirsiniz.Geliştirilebilir.🙂
Ve kuzulu kapı süslerimiz. Bunlarda kuzular sınıfı için gelsin.🙂 Öyle bir sınıf var mı bilmiyorum ama benim ilk sınıfımın adı kuzular sınıfıydı.🙂 Kuzucukların kalıplarıda burada.
Ve kapanışı çok şık bir sınıf süsü ile yapıyorum. Yapılışını tahmin ediyorum ama size tarif edecek kadar emin değilim. Bu konuda fikri olan arkadaşlar yapılışını benimle paylaşırlarsa bende buraya eklerim inşallah.🙂 Ama çok güzel görünüyor öyle değil mi? (Kaynak)
 Cici kalın…🙂

Bir Cevap Yazın

