>MİNYATÜR PAMUK ŞEKERCİ STANDI :)

>

Bunu da mı yaptınız ya hu? dedirtecek ve gören çocukların üzerinde tatlımsı bir etki bırakabilecek minyatür bir çalışma. 🙂 Standın yapılışı Dollar Store Crafts‘ta ayrıntılı şekilde anlatılıyor. İlgilenenler ziyaret edebilirler. Ama benim gözüm şekerlerden ziyade, tuvalet kağıdı koçanı ve yaş pastaların üzerine konan süsleme şemsiye ile yapılan atlı karınca da kaldı. Tekniği kaptım. Çokta kıskandım. 🙂 Ne diyelim yapanların ellerine sağlık… 🙂

Cici kalın… 🙂

6 Comments »

  1. 1
    Nur Says:

    >çok şirin 🙂 bayılırım pamuk şekere 🙂

  2. 2

    >Olsada yesek di mi ogretmenim 🙂

  3. 3

    >Ben de pamuk seker tarıfı verırsın dıye nasıl da sevındım :))

  4. 4

    >Basitse veririm tabii. 🙂 Hatta bir bakayım hakikaten nasıl yapılıyor merak ettim şimdi. 🙂

  5. 5
    Anonymous Says:

    >ya burada sadece şeker standını vermiş atlı karıncayı nasıl yapıcaz

  6. 6

    >Atli karinca, tuvalet kagidi rulosu ve uzerindeki de yas pastalara konan sus semsiyeden. Geri kalan ayrintilarida fon kartonu ile yapabilir. Atli karincanin hayvanlarinida oyun hamurundan yapabiliriz.


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

