>MUTFAK FARELERI PROJE CALISMASI

>

Resimde gormus oldugunuz orjinal projemizin fikir sahibi ve paylasimcisi Hamide Şenyurt Pesen ogretmenimize tesekkur ederek basliyorum yazima. :) 

Acikca soylemek gerekirse su ana kadar yayinladigim fare etkinlikleri arasinda en sahicisi bu fareler. Midye kabuklari isabetli bir tercih olmus. Kulaklar ise yine vucut ile uyumlu renkler iceren kozalak parcalarindan yapilmis. Kuyrugumuz yun iplikten. Gozlere gelince ufak misketler yada boncuklar…

Fareler bu kadar gercekci olunca insanin hafiften bir ici geciyor. Proje olarak kalmalari ve canlanmayacaklarini bilmek guzel.😉


Arka dekor ise muhtesem. Cizgi filim gibi.🙂 Kutulardan yapilmis bir buz dolabi ve kirmizi beyaz mutfak fayanslari. Fareciklerin yuvalarinin kapisida unutulmamis. Mutfak farkli dekorlarlada zenginlestirilebilir tabii. 


Paylasimindan dolayi ogretmenimize tekrar tesekkur ediyorum ve cici kalin ogretmenim diyorum.🙂

2 Comments »

  1. 1

    >Ben fotografı buyutup gercek olup olmadiklarina bile baktim😀

  2. 2

    >Cok yakindan bakinca bir hos oluyor insan :))


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

