>ANAHTAR SÖZCÜK :)

>

Çokokerem’e (25 aylık) bir şey istediği zaman “-mısın/-misin” demeyi öğretmeye çalışıyoruz. Zaman zaman unutsa da defalarca yapılan hatırlatmalar sonunda, oğlum bu kalıpları istediklerini elde edebilmek için bir anahtar olarak görmeye başlamış olacakki aramızda şöyle bir diyalog geçti geçenlerde…

Mutfaktayım. Elimde bıçakla bişeyler doğruyorum. Bizim çoko bıçağı fark edince usul usul yanıma geldi. Sanırım her zaman yaptığı gibi “Anne bıçak ver!” diye eteklerime tutuşacaktı ki, altın kuralı hatırladı ve kibarca “Anne bıçağı verir misiiiiin?” diye sordu.🙂 Tabii ben pek oralı olmadım. İstenen bıçak olunca “Olmaz yavrum…” deyip işime geri döndüm. Bizim oğlan biraz daha düşündü ve yeni bir kelime grubuyla isteğini yeniledi. “Anneciyiiim misin bıçak verirsin miiii?”🙂 Gülmemek için kendimi zor tutuyorum ama ciddiyetimide koruyarak, “Olmaz oğlum, bıçak oyuncak değil. Çok tehlikeli.” diyorum. Kerem’in suratı iyice asıldı. Ağlamamak için zor tutuyor kendini ama inatlaşmak yerine hala “-mısın/-misin” lerden medet umuyor. Ve son hamle beklenen göz yaşları içerisinde geldi.

“Anneciiiyiiiim bıçak ver miyisin misin? Ühüüü” :))

Cici kalın…🙂

9 Comments »

  1. >hahaa yerim ben onu yaaa :))

  2. 2
    Nur Says:

    >:))

  3. 3
    ratatoule Says:

    >uzun bi aradan sonra bloguma döndüm sizide beklerim http://ratatoule.blogspot.com/

  4. 4
    sanberk Says:

    >hehehe çok çok güldüm ya ne tatalı bi şey bu:)ama çok akılıca ya bıcak vermiyorsun diye mıylarla hatta yaptığını sanıp bir şekilde tutrurmaya çalışmış.Çok aklı çok .

  5. >OY OY OY Ben onu cok ozledim…Burnumda tutuyor… Ne istiyorsa oyuncagini al uzme Ya Hu!Zaten gurbetlerde yeterince yalniz…:(((

  6. 6

    >Kibarca sorarsan evt yanıtı gelir diye düşündü mısın /misin leri herhalde. Çocukların ilk konuşma dönemi harika oluyor, sevgiler.

  7. 7

    >Arkadaşlar gülümsememe ortak olduğunuz için hepinize çok teşekkür ederim.🙂

  8. 8

    >Allah nazardan saklasın kuzumu.. Cok akıllı annesi melegin🙂

  9. 9

    >Tesekkur ederiz teyzesi🙂


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

