>EV YAPIMI YÜZ BOYASI NASIL YAPILIR?

>

Bu gün sizlerle inciminci’nin vefalı takipçilerinden Feray Hanım’ın bir paylaşımını sunuyorum.🙂 Kendisi daha önce “Evde oyun hamuru nasıl yapılır?” adlı paylaşımda bulunmuştu. Bu sefer 28 aylık kızı için hazıladığı yüz boyası tarifini göndermiş. Eminim anne ve babalar bu tariften de fazlasıyla istifade ediceklerdir. Feray Hanım’a teşekkürlerimi sunarak kendi dilinden yüz boyası etkinliğinin hazırlanış aşamalarını yazıyorum.🙂

“Malzemeler:

  • 1 çorba kaşığı mısır nişastası
  • Yarım çorba kaşığı nemlendirici krem (ben evdeki nivea sofu kullandım)
  • Yarım çorba kaşığı su
  • Çay kaşığının ucuyla gıda boyası

Not: Bu ölçüden çok çıkıyor. Ölçüyü azaltmanızı tavsiye ederim.

Bu şekilde iki gün buzdolabında saklanabiliyor. Biz suluboya fırçsıyla boyamamızı yaptık. Makyaj fırçası ve süngeride kullanılabilir”

Tarifi verdikten sonra dışarıda satılan hazır yüz boyaları için daha önce yayınladığım bir uyarı mesajınıda hatırlatmakta fayda görüyorum. Konu ile ilgili yazıya buradan ulaşabilirsiniz. Yazıyı okuduktan sonra ev yapımı tariflerin kıymetide artıcaktır eminim.🙂

Cici kalın…🙂

Görsel

5 Comments »

  1. 1
    Anonymous Says:

    >nezihe hanım çok teşekkürler sevgilerferay

  2. >paylaşım için teşekkürler, sağlıklı olması son derece önemli:))

  3. 3

    >Sevgili Feray'a senın aracılıgınla ben de tesekkur ederım Nezıhecıgım..

  4. 4
    merve Says:

    >Traş köğünü bir yere sıkıp gıda boyasıyla renklendirince yüz boyası elde edebiliyoruz,hem hızlı,hemde çok maliyeti yok,köpük az da olsa baya kullanılabiliyor..

  5. 5

    >İlginç bir tarif. İlk defa duyuyorum. Deneyeceğim. Teşekkür ederim paylaştığınız için. Sevgiler..🙂


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

