>HER ÇOCUK BİR BİREYDİR PROJESİ

>

Sevgili Anne Cafe, Her Çocuk Bir Bireydir projesi adı altında gittiği bir seminerde, aldığı notları bloğunda paylaşmış. Ben çok istifade ettim. Kendisinden yazının linkini paylaşma konusunda ufak bir ricam olmuştu. Gönlü geniş arkadaşım yazının tamamını bile paylaşabileceğimi yazmış. Kendisine çok teşekkür ediyorum. Ama ben yine de yazı için sizi Anne Cafe’nin bloğuna yönlendireceğim. O kadar güzel yazıları varki, bu postu sadece bir yazı ile sınırlamak olmaz.

Seminer notları için tıklayınız.

Cici kalın…🙂

Görsel

2 Comments »

  1. 1

    >Hemen baktım.. ve gereklı notlarımı aldım..tesekkur ederım Nezıhecıgım ıyı kı varsın..

  2. 2

    >Sağol arkadaşım.🙂


RSS Feed for this entry

Bir Cevap Yazın

